2011. június 30., csütörtök

Táska kislánynak, 1 Ft-ért!! NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Sziasztok!
Eladásra kínálom az alábbi kislánynak való iskola táskát, mely nagyon csajos, rózsaszín, barikák vannak rajta!
Fotóztam a hibáit amennyire tudtam, remélem látszik, sajnos van egy kis szakadás, itt-ott apró foltocskák, én nem próbáltam kimosni, szerintem ki lehet. A szakadást is meg lehet varrni, mert belülről van, nem feltűnő helyen, de nekem nincs időm vele foglalkozni.
Ettől a néhány apró hibától eltekintve használható és jó állapotban van, a célnak megfelel.
Nézd meg a többi termékeimet is, postaköltséget spórolhatsz!!!!! !! Folyamatosan töltöm fel a termékeket!
Jó licitálást! Természetesen postázom is és futár is megoldható, mindenkori díjszabásnak megfelelően!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-04 12:01
. Táska kislánynak, 1 Ft-ért!! NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése